MENU

14 satunnaista faktaa minusta


Ihanaa alkavaa viikonloppua siulle! Enpäs ole kerennyt blogiin tällä viikolla kirjoitella, monia ajatuksia on kyllä pyörinyt mielessä mutta ei aikaa niiden kirjoittamiselle. Nyt kun on sellainen hetki että pystyn melkein keskittymään, ajattelin perjantai-illan ratoksi kertoa jotain itsestäni. Nämä eivät ole missään loogisessa järjestyksessä, ja kirjoitin mitä mieleen tuli.


1. Meikkaan melko harvoin. Mutta kun meikkaan, nautin siitä ja erityisen ihanaa on laittaa HUULIPUNAA. Ja ihan luksusta on, jos tässä arkihässäkässä 3 pojan kanssa kerkeän laittamaan myös kynsilakkaa. Panostan ihonhoitoon, ja käytän luonnonkosmetiikkaa.

2. En harjaa hiuksiani lähes koskaan. Oikeasti. Minulla on siis luonnonkiharat hiukset, jotka menevät ihan pörröön harjatessa. Paras tulos tulee kun vaan rutistan vedet pois suihkun jälkeen ja annan kuivua, kuten yllä olevassa kuvassa olen tehnyt.

3. Olen hulluna huiveihin ja hattuihin. Ja tykkään käyttää värejä pukeutumisessa.

4. Olen lukutoukka. Nykyään luen aivan liian harvoin, mutta nautin siitä suunnattomasti kun joskus saan hyvän kirjan käsiini. Parhaita kirjoja ovat ehdottomasti aidosta elämästä kertovat kirjat, tai sitten hyvin kirjoitettu romanttinen draama. Sama pätee elokuviin.

Tärkein kirja on Raamattu, jota tutkin päivittäin, ja sieltä tippuu sivujakin välistä, kun vuosien saatossa pojatkin ovat kovasti sitä tutkineet ;)

5. Juon kahvini aina isosta mukista. Mitä isompi, sen parempi. Ja minulla on neljä erityistä kahvimukia - yksi jokaiselle vuodenajalle.


Tämä on kesämuki jonka sain ystävältäni. Käytän kyllä näitä mukeja vuodenajasta riippumatta, paitsi talvimukia vain talvella. Mutta jostain syystä siis haluan että jokaiselle vuodenajalle on omansa.

6. En voi vastustaa suklaata. Enkä kahvia. Ja parasta on ne yhdessä.




Leivonnaiset. Olen todella perso makealle. Nautin kun on kaunista ja makeaa, ja AINA on tilaa jälkkärille.





Pinkki, lapsesta asti lempivärini.







Nämä herkut syötiin isänpäivänä. Illalla esikoinen taputteli mahaani iloisena ja toiveikkaana : "äiti, tuleeks meille taas vauva?!" Joo ei, äiti oli vaan vähän vetänyt herkkuja.


7. Shoppailen todella harvoin. En nauti kauppakeskuksissa pyörimisestä, ja parhaat vaatteet olen joko saanut käytettynä ystävältä tai itse löytänyt kirpparilta. 

8. Liikkuminen on vahvasti osa minua, mutta tykkään nykyään liikkua melko lempeästi. Ja tykkään syödä terveellisesti mutta herkutella myös. Joskus haluan juosta maratonin.

9. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 15 vuotta. Olin siis 18-vuotias tyttönen vasta kun aloimme seurustella. En ensin suostunut treffeille ollenkaan. Olin vakuuttunut että mies ei ollut tosissaan kanssani. Taisi se sittenkin olla, naimisissakin olemme nyt olleet 9 vuotta. On minun onneni että mies oli aikoinaan päättäväinen <3



10. Äitiys on ehdottomasti tärkein työni. Olen ollut kotiäitinä yhteensä  vajaa 6 vuotta (välissä olin vajaa 2 vuotta töissä). Sivussa ohjaan muutamia jumppia. Nautin äitiydestä ja tiedän tekeväni äärettömän tärkeää työtä lasten kanssa kotona.

11. Nautin yksinolosta. Yksin saunominen, juokseminen, oleminen. Metsässä samoilu. Parhautta. Väsyn suurissa ihmisjoukoissa ja hiljaisuus on musiikkia korvilleni.

12. Yllätykset. Rakastan yllätyksiä. On ihanaa kun minut yllätetään. Ja voi että, miten ihanaa on järjestää muille yllätyksiä. Pieniä lahjoja tai juhlia. <3

13. Naisten voimaannuttaminen on lähellä sydäntäni. Kohtaan arjessa paljon naisia, ja on ihanaa saada rohkaista ja nostaa toisia naisia.

14. Näen kauneutta kaikkialla. Olen aina nähnyt. Aina on jotain kaunista.




Nautiskellaan viikonlopusta,

Rakkaudella, Marjo

Ei kommentteja